
Kapitan Nauka
Gra Edukacyjna „Historia Polski”
Planszowa Gra kooperacyjna "Miś i Pszczoły" dla dzieci 3-8 lat Kapitan Nauka
Gra edukacyjna "Sylaba do sylaby" dla dzieci 4-8 lat + Układanie wyrazów + Nazywanie obrazków
Gra edukacyjna "Zakodowany zamek" dla dzieci 4-10 lat + Nauka podstaw programowania + Gra planszowa na współpracę
Gra edukacyjna "Zegar" dla dzieci 5-9 lat + Nauka odczytywania czasu i pór dnia + Gra planszowa dla 2-4 osób
Gra edukacyjna "Żaby czy Kraby" dla dzieci 6+ Nauka mnożenia do 100
Gra edukacyjna "Licz dobrze bobrze!" dla dzieci 3-6 lat Matematyczno-logiczna rozrywka + Nauka liczenia
Gra edukacyjna Puzzle "Droga" dla dzieci 3+ Układanie jezdni + Wyścigi samochodów
Gra edukacyjna "Angielski kolory" dla dzieci 2+ Nauka języka angielskiego + Nauka nazw kolorów
Zespołowa gra na skojarzenia "Kalambury" rozrywka dla dorosłych i dzieci 3+
Gra edukacyjna „Litera do litery” dla dzieci 4-8 lat + Nauka układania wyrazów + Nazywanie obrazków
Gra Edukacyjna „Piraci”
Gra edukacyjna „Na tropie angielskich słówek” dla dzieci 3-8 lat + Nauka języka angielskiego + Gra planszowa dla 2-4 osób
Karty Obrazkowe "A kuku! Świat Malucha"
Planszowa gra edukacyjna "Mały inwestor" nauka przedsiębiorczości dla dzieci 7+
Gra edukacyjna "Czytam i układam sylaby" dla dzieci 4-8 lat + Nauka czytania + Układanie obrazków
Gra edukacyjna "Alfabet smart BINGO" dla dzieci 3-7 lat + Bingo + Nauka liter
Kapitan Nauka – nauka poprzez zabawę
Nauka poprzez zabawę to jedna z najbardziej efektywnych metod dydaktycznych. Dzięki niej dziecko jest pochłonięte tym, co lubi, a przy okazji zdobywa nowe, cenne umiejętności niezbędne w codziennym życiu. Aby zagwarantować dziecku jak najlepszy, wszechstronny rozwój, warto sięgnąć po zabawki, które wprowadzą je w fascynujący świat, który pragniemy mu pokazać. Odpowiedzią na poszukiwanie doskonałej zabawki edukacyjnej są produkty firmy Kapitan Nauka.
Kapitan Nauka – gry dla Twojego dziecka
Kapitan Nauka oferuje popularną serię gier edukacyjnych dla dzieci, które nie tylko uczą przez zabawę, ale wspomagają rozwój dziecka w różnych dziedzinach. Piękny design, solidne wykonanie i różnorodna tematyka odpowiada na potrzeby zarówno najmłodszych dzieci do 3 lat, przedszkolaków od 3 do 6 lat, jak i uczniów w wieku 6-10 lat.
Zarys oferty gier edukacyjnych dla dzieci marki Kapitan Nauka
Kapitan Nauka oferuje szeroką gamę edukacyjnych gier planszowych, układanek i puzzli, które angażują dzieci w naukę przez zabawę. Gra "Zakodowany zamek" to świetna propozycja dla dzieci w wieku 4-10 lat, w której uczą się podstaw kodowania. Z kolei gra "Zegar" pomaga maluchom (5-9 lat) w opanowaniu odczytywania godzin na zegarku. "Mały inwestor" wprowadza dzieci w świat finansów, ucząc podstaw przedsiębiorczości, podczas gdy "Licz dobrze bobrze!" wspiera rozwój matematycznych umiejętności dzieci w wieku 3-6 lat.
"Żaby czy Kraby" to zabawna gra ucząca mnożenia, przeznaczona dla dzieci powyżej 6. roku życia. Puzzle "Droga" pomagają najmłodszym (3+ lata) w rozwijaniu wyobraźni przestrzennej, poprzez układanie jezdni. Dla najmłodszych, "Angielski kolory" (2+ lata) to wspaniała gra edukacyjna, wspomagająca naukę kolorów w języku angielskim, a "Czytam i układam sylaby" dla dzieci w wieku 4-8 lat to doskonała zabawa pomagająca w nauce czytania.
"Droga" i "Piraci" to gry logiczne i przygodowe, które rozwijają myślenie strategiczne i pracę zespołową. "Alfabet Smart Bingo" (3-7 lat) to nauka liter przez popularną grę bingo, a "Na tropie angielskich słówek" (3-8 lat) wprowadza dzieci w naukę języka angielskiego.
"Zakodowana wieża" i "Zakodowany kosmos" wprowadzają dzieci w świat kodowania. Gry naukowe takie jak "Polska przyroda" oraz "Leśny bal" wspierają naukę o otaczającym środowisku gra logopedyczno-ruchowa dla dzieci, a "Co za emocje!" pomaga dzieciom w rozpoznawaniu i wyrażaniu emocji. Warto także wspomnieć o kartach obrazkowych "A kuku! Świat Malucha", które angażują najmłodsze dzieci w naukę pierwszych słów i pojęć.
Wszystkie te gry edukacyjne Kapitan Nauka są zaprojektowane tak, aby rozwijać u dzieci szeroki zakres umiejętności, począwszy od kodowania i logicznego myślenia, po naukę języków, liczenia, czytania, a nawet przedsiębiorczości. Gry edukacyjne dla dzieci są nie tylko doskonałym narzędziem dydaktycznym, ale także angażują dzieci na wiele godzin, łącząc rozrywkę z edukacją. Dzięki nim dzieci mogą w interaktywny sposób zdobywać nowe umiejętności, co wpływa pozytywnie na ich rozwój intelektualny, emocjonalny i społeczny, przy jednoczesnej zabawie.
Podział oferty Kapitana Nauki według wieku i etapu edukacji
Niemowlaki, noworodki w wieku 0–2 lata
Dla najmłodszych Kapitan Nauka proponuje edukacyjne książeczki kontrastowe, karty obrazkowe i książki sensoryczne. Wspierają rozwój wzroku, słuchu i mowy, a także budują więź z rodzicem. Wśród hitów znajdziesz serie „A kuku!” i „Dotknij, przesuń, potrząśnij”.
Dzieci 2–3 lata
Układanki malucha, puzzle dwuelementowe, proste gry obrazkowe i książeczki do nauki słów to pierwsze zabawy wspierające logiczne myślenie i rozwój językowy. Doskonałe dla dzieci uczących się mówić i poznających świat – np. „Moja pierwsza gra”, „Loteryjka”, „Jedzonko”.
Dzieci przedszkolne 3–5 lat
W tym wieku dzieci chętnie sięgają po quizy („Quiz dla 3-latka”, „Quiz dla 4-latka”), gry memo, pierwsze gry logiczne, a także kreatywne książeczki z serii „Bazgraki”. Kapitan Nauka oferuje również zabawy logopedyczne, naukę alfabetu i przygotowanie do nauki pisania, kolorów, sylab.
Dzieci szkolne 6–8 lat
Dla dzieci wczesnoszkolnych dostępne są gry matematyczne, gry językowe, zestawy ortograficzne i logiczne łamigłówki. Popularnością cieszą się produkty takie jak „EDUseria”, „Gra w zegar”, „Koduj z robotami” czy „Bazgraki czytają”.
Dzieci w wieku 9+ i nastolatki
Dla starszych dzieci Kapitan Nauka przygotował gry karciane z serii EDUseria: tabliczka mnożenia, ułamki, flagi świata, znaki drogowe. Nie brakuje też quizów tematycznych – o psach, koniach, przyrodzie i historii – które angażują całą rodzinę.
Główne kategorie i tematyka produktów Kapitana Nauki
- zagadki dla dzieci Kapitan Nauka
- quiz, układanki i zabawy Kapitan Nauka
- nauka kodowania, alfabetu, działań matematycznych
- angielski, niemiecki, francuski – nauka języków przez zabawę
- gry na naukę zegara, pór roku, przyrody
- gry rodzinne i kooperacyjne
- Montessori – karty obrazkowe, teczki i pakiety
- puzzle edukacyjne i pierwsze układanki
- gry karciane
- gry memory, zabawy logiczne
Dlaczego warto wybrać produkty edukacyjne Kapitana Nauki?
Kapitan Nauka to połączenie wiedzy psychologów, pedagogów i grafików z pasją do wspierania rozwoju dzieci. Wszystkie produkty są estetyczne, trwałe i dostosowane do potrzeb konkretnej grupy wiekowej. Doskonale sprawdzają się w domu, w edukacji domowej, w szkole, przedszkolu, żłobku, poradni czy na zajęciach terapeutycznych.
W asortymencie marki Kapitan Nauka znajdziesz materiały przygotowane na podstawie zaleceń specjalistów z wielu dziedzin – nauczycieli, pedagogów, psychologów oraz terapeutów. Dzięki nim wraz z dzieckiem odkryjesz na nowo świat! Poznaj szczegóły oferty Kapitan Nauka dostępnej w Ramiz i wybierz odpowiednią grę edukacyjną dla swojej pociechy!